VII Jornades dels horts escolars ecològics

Dimarts 11 es van celebrar a la masia de Can Deu les VII Jornades dels horts escolars ecològics, organitzades pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, en col·laboració amb la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, amb l'assistència d'una cinquantena de persones.

Es tracta d’una jornada de formació que té com a objectiu que les persones que tenen hort, ja sigui professorat o ciutadania en general, puguin conèixer maneres de fer i aclarir dubtes sobre diferents aspectes; així com donar a conèixer i compartir diferents experiències d’horticultura i materials de referència que facilitin l’aprofitament de tot el potencial que ofereix l’hort escolar ecològic.

Jornades horts escolars. 11 jul17 B (1)

Enguany es va presentar una proposta d’hort escolar per a centres amb poc espai, a càrrec de l’enginyera agrònoma Sra. Montse Escutia, així com dues experiències pràctiques: “Fem créixer l’hort de l’Institut”, presentada pel la Sra. Alícia Garcia i el Sr. Víctor Escarré, de l’Institut Bosc de Montjuic de Barcelona i “L’hort com a eina de rehabilitació”, experiència defensada per la Sra. Montserrat Artigas i el Sr. Xavier Civil, terapeutes ocupacionals del Servei de Rehabilitació Comunitària del Centre Antaviana.