Vermuts Musicals cada Dissabte al Cafè dels Jardinets

Els vermuts musicals del Cafè dels Jardinets

Des desfa ja gairebé un any, el Cafè dels Jardinets, situat a l’emblemàtic jardí del’Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell (carrer Escola Industrial, 29.Sabadell) ofereix música en directe tots els dissabtes de l’any a l’hora delvermut.

Les actuacions tenen un caràcter íntim i acompanyen elsusuaris de la cafeteria en l’hora del vermut, una costum cada cop més celebradapels sabadellencs. D’entre els artistes habituals que actuen trobem la BertaClapés, en Jaume Busoms i la Mònica Ruiz, i també d’altres composicions com eltrio acústic Inestables, el duet Sunspirit i el duet Sara Auñón i JaumeFrancès.

Properes actuacions

•       16/03,Jaume  Busoms

•       23/03,Berta Clapés

•       30/03,Mònica Ruiz

•       06/04,Sara Auón & Jaume Francès

•       13/04,Duet Sunspirit

El Cafè dels Jardinets

El Cafè dels Jardinets estroba al jardí de l’Espai Cultura, un autèntic oasi de natura i tranquil·litaten ple centre de Sabadell. La cafeteria compta amb un espai interior i unaterrassa a l’aire lliure, dins del jardí, que el fa un espai ideal i comfortableper a esmorzars, aperitius, dinars, berenars i sopars.

NOTA DE PREMSA

Lacarta conté esmorzars, entrepans freds i calents, platets per a dinars i soparsi aperitius.

El Cafèdels Jardinets també ofereix càtering tant per als esdeveniments que esrealitzen a l’Espai Cultura així com per a activitats privades com festesd’aniversari o celebracions de tot tipus.

Mésinformació: