Un conte actual amb tot el sabor de la rondalla tradicional a l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

El proper dissabte 25 de gener a les 18.30 h, l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 presentaEls Ocells de Madó Fàtima,un espectacle de la Cia. Marduix.

Un espectacle de titelles en què qualsevol semblança amb la fantasia és pura realitat.

La programació familiar a l’Espai Cultura està organitzada per la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i BBVA.

Enlloc del món hi ha uns ocells com els que té Madó Fàtima a la seva parada. Té ocells de tota mena però n’hi ha cinc que no se’ls vendria ni per tot l’or del món! Però si els estimes, si t' enamores d'ells i tens imaginació poden ser teus...

Una atractiva posada en escena d’un conte de la coneguda autora infantil Teresa Duran que ens mostra com les ganes d’aconseguir una cosa que ens emociona estimulen la nostra imaginació i ens ajuden a no defallir.

Espectacle de titelles recomanat per a nens i nenes a partir de 3 anys.

Després de l’espectacle els i les participants podran realitzar un taller de puzle.

Foto de l’espectacle:

Sobre la programació d’activitats familiars a l’Espai Cultura

Aquesta activitat s’emmarca dins de la programació d’espectacles familiars de l’Espai Cultura per tal d’oferir una opció a preus assequibles per a compartir en família, amb espectacles de gran qualitat i que sempre ofereixen eines interactives i didàctiques per al públic.

Propers espectacles

Intimitats
Dissabte, 22 de febrer
A càrrec d'Albert Llorens