Tornem les visites al museu de la vida al Camp i la Granja de l'espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Començat ja el nou any, el Museu de la Vida al Camp torna a obrirles portes per donar a conèixer el món rural tradicional. També, per a gaudiren família o en grups, tornen les visites a la granja de l’Espai NaturaFundació 1859 Caixa Sabadell, el centre ambiental de la Fundació 1859 CaixaSabadell, situat al nord de Sabadell,entre Terrassa, Matadepera i Castellar delVallès.

Per la visita a la granja calinscripció prèvia, donatque els grups són reduïts, d’un màxim de 30 persones. El preu de la visita a lagranja és de 9,00 €/persona i és gratuït per als menors de 2 anys. Per a la visita al Museu no cal inscripció.

Visites al “Museu de la Vida al Camp”. Diumenges del 4 defebrer al 30 de juny, de 12:30 a 14:30h

ElMuseu de la Vida al Camp, inaugurat l'any 1972, representa el retrobament ambun món agrari tradicional desaparegut degut als canvis socials i tecnològicsproduïts al llarg del segle XX.

AlMuseu es recrea la vida quotidiana a pagès a través de les estances (cuina,sala i dormitoris) moblades amb estris quotidians originaris de la casa i latecnologia emprada al món rural, abans de la mecanització del camp, mitjançantels espais expositius situats a la planta baixa de l’edifici. Dues sales estandedicades als conreus típics de la zona mediterrània (el blat, la vinya il’olivera), mentre que la tercera se centra en les activitats forestals iestris relacionats amb el transport i l’explotació forestal.

Les visites al Museu

ElMuseu es pot visitar els diumenges de 12:30 a 14:30h de manera autònoma o béparticipar de la visita guiada d’una hora de durada que es realitza a les12:30h. Per la visita al Museu no cal inscripció prèvia.

Lainformació de les visites al Museu de la Vida al Camp es pot trobar a:

“Coneguem els animals de la granja”.Els diumenges del 4 de febrer al 30 de juny, d’11:00 a 12:00h.

Altaller entrem en contacte amb els animals de la granja tradicional totconeixentlos, tocant-los i alimentant-los. Repassarem iaprendrem com es diuen, quin so fan, quins aprofitaments en fem...

A la granja de Can Deu hi podem trobar, doncs, exemplarsde cavall, ruc, vaca, porcs,  cabres,ovelles, conills, oques, ànecs, galls i gallines. En resum, els animals queconvivien a la masia amb els pagesos i que eren font d’aliments, de vestits,d’adob i de diners en l’economia rural tradicional.

El taller s’ofereix tots els diumenges al matí, d’11:00 a12:00h. Les places són limitades i cal fer una inscripció comprant les entradesprèviament a https://entradas.codetickets.com/entradas/fundacio1859caixasabadell

Lainformació del taller es pot trobar a

Aquestesactivitats estan organitzades per Fundació 1859 Caixa Sabadell i reben elsuport de BBVA.

www.twitter.com/@EspaiNaturaSbd

Activitat

Visita al Museu de la Vida al Camp

Organitza

Fundació  1859 Caixa Sabadell amb el suport de BBVA.

Diumenges  del 4 de febrer al 30 de juny de 2024

Hora

De 12:30 a  14:30

Lloc

Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Masia de  Can Deu. Carrer del Bosc, s/n. Sabadell

Preu

3,00€/persona. Preu reduït per a persones de  6 a 18 anys i majors de 65 anys: 2,50€/persona. Gratuït per a menors de 6 anys.

Activitat

Tallers Diumenge a la granja en  família

Organitza

Fundació  1859 Caixa Sabadell amb el suport de BBVA.

Diumenges  del 4 de febrer al 30 de juny de 2024

Hora

De 11:00 a  12:00

Lloc

Espai  Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Masia de  Can Deu. Carrer del Bosc, s/n. Sabadell

Preu

9,00€/persona.  Gratuït per a menors de 2 anys.

Informació   www.espainaturasabadell.cat , espainatura@fundaciosabadell.cat i telèfon 937 259522 (extensió 3)

Compra d’entrades ireserves