Torna la 22a Festa BBVA de la Primavera a l’Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell

• L’Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell rep la Primavera el 7 d’abril amb una gran festa oberta per a tota la família.
  • Jornada gratuïta d’oci familiar que l’any passat va atraure prop de 6.000 persones.
  • La Fundació 1859 Caixa Sabadell, amb el suport de BBVA CX, organitza aquesta popular festa, que enguany arriba a la seva 22a edició.
  • El tema central serà la Primavera a l’entorn de la masia i aquest 2019 omplirem la Festa de so amb els cercles de percussió de la Cia. Unisó.
  • Com a novetat, sumant-s’hi als concursos de dibuix infantil i de fotografia, es convoca un nou concurs de Pintura Ràpida.
  • La cloenda de la festa anirà a càrrec del grup XIULA.

El grup Xiula actuarà diumenge 7 d’abril a les 12:35 h a la Festa BBVA de la Primavera de l’Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell (Masia de Can Deu. Carrer del Bosc cantonada amb c/ de la Prada, Sabadell), el centre ambiental de la Fundació 1859 Caixa Sabadell, situat al nord de Sabadell, entre Terrassa, Matadepera i Castellar del Vallès.

Organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell i comptant amb el suport de BBVA CX, aquesta trobada totalment gratuïta de convivència familiar i a l’aire lliure tindrà lloc de 10 a 15 h amb una vintena d’activitats sota la celebració de l’arribada del bon temps, i un segon centre d’interès que serà les associacions i entitats de Sabadell. La proposta va atraure en l’edició passada prop de 6.000 persones.

Entre d’altres activitats hi haurà un ampli estol de jocs autònoms “l’Animalada” de la Cia. Katakrak i el “Laberint” de Itinerària (de 10 a 14 h), una gimcana infantil (de 10 a 14 h), visites a la granja i al Museu de la Vida al Camp, tallers de natura (de 10 a 14 h), es podrà veure l’exposició “Fotografies Etnogràfiques” d’en Marcel Brau, gaudir dels cercles de percussió de la Cia. Unisó (amb sessions a les 11 i a les 12 h), tot amenitzat amb una cercavila “Corral Kaos” de Cia. Scura Splats (d’11.30 a 12.30 h).

A més, els assistents podran participar d’un nou concurs de pintura ràpida a més dels tradicionals concurs de fotografia i concurs de dibuix infantil.

La proposta va atraure a la passada edició prop de 6.000 persones.

Us adjuntem la nota de premsa amb més informació.

També us adjuntem el tríptic amb el programa complet de la Festa.

Podeu trobar fotos de l'edició de l'any passat a:

www.facebook.com/espainaturasabadell

www.twitter.com/@EspaiNaturaSbd