Lliurat el plec de condicions de les feines de desembosc

El divendres 30 de gener, l'Associació de Propietaris Forestals va enviar a les empreses forestals interessades el plec amb les condicions per a la realització de les feines de desembosc del Rodal de Sabadell. Juntament amb el plec, es va proporcionar a les empreses un plànol de les zones afectades per la ventada.

D'aleshores ençà s'han rebut ofertes de 10 empreses interessades en realitzar les feines. El 12 de febrer al vespre es va fer a Can Deu una reunió de l'Associació de Propietaris per tal de començar a valorar-les i s'espera que al llarg de la setmana vinent es pugui arribar a prendre una decissió conjunta de cara a la contractació de l'empresa o empreses escollides.

El divendres 13 de febrer ha visitat la finca de Can Deu (Espai Natura Fundació Sabadell 1859) el president de la Diputació de Barcelona, sr. Salvador Esteve, on l'ha rebut l'alcalde de Sabadell, sr. Joan Carles Sánchez, en el context d'un recorregut per les poblacions afectades per les ventades del dia 9 de desembre i veure sobre el terreny els estralls causats.