L’Espai Cultura ofereix cinema d’animació en català per passar la tarda de Sants Innocents, amb «Nocturna, una aventura màgica»

• Emmarcada en la programació estable de cinema d’animació per a públic familiar, dijous 28 de desembre a les 18.30 h es projecta «Nocturna, una aventura màgica», en versió doblada al català.
  • Premiada amb el Goya a la millor pel·lícula d’animació de 2008, el film és una coproducció espanyola i francesa, òpera prima de dos joves directors catalans, Adrià García i Víctor Maldonado.

Programa de cinema de l’Espai Cultura Fundació Sabdadell 1859

La línia de programació de cinema d’animació impulsada per la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, vol apropar els infants i les famílies a produccions alternatives, de cinema independent, que a més de la seva vessant lúdica aportin un valor afegit, tant per la seva qualitat i originalitat o voluntat d’innovació en el gènere, com per la seva vessant educativa i de foment de l’esperit crític. Una aposta per la democratització i l’accessibilitat culturals, que atén a les dificultats per accedir a aquesta tipologia de produccions a través dels circuits de cinema més comercial.

Sinopsi de «Nocturna, una aventura màgica»

En Tim és un nen orfe que té por de la foscor i que cada nit abans d'anar a dormir mira al cel i s'encomana a la seva estrella preferida, Adhara, per demanar-li que el protegeixi fins que arribi el dia. Una nit, però, en Tim contempla com cau del cel la seva estrella de la guarda i malgrat la foscor, decideix sortir de l'orfenat a explorar la ciutat. De cop i volta descobrirà un món nocturn ple de vida i personatges sorprenents i es veurà submergit en una gran aventura per salvar la ciutat d'una foscor invasora que l'amenaça.

Tràiler en castellà: https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=SWMPmYnjIJI

Properes pel·lícules programades, al web de l’Espai Cultura: http://www.fundaciosabadell.cat/activitats-cultura/dissabtes-de-cinema/

Venda d’entrades

Preu: 3 €

Venda presencial, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia, a www.codetickets.com.

Descomptes:

• 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.
  • 20% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.
  • Entrada gratuïta pels menors de 2 anys.

Els descomptes no son acumulables i s’apliquen només sota venda presencial.

Descarregueu la nota informativa en format PDF per ampliar la informació