Anar al contingut
Anar al peu de pàgina
Anar al menú
Acceptar

La Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i BBVA CX presenten el programa d’activitats per la Diada del Llibre

• La celebració s’estendrà de les nou del matí a les nou del vespre i la majoria d’activitats tindran lloc a l’aire lliure, al jardí de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859.
  • El programa inclou parades de llibres, activitats per a escoles, tallers infantils i espectacle familiar, signatura de llibres, ballada de sardanes a la Plaça de Sant Roc i jornada de portes obertes als edificis modernistes de la Fundació.
  • Organitzada per la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, compta amb el suport de BBVA CX, així com amb la participació de la Fundació Antigues Caixes Catalanes, Abacus Cooperativa, La Llar del Llibre i Llibreria Tècnica.

Com en anys anteriors, dilluns 23 d’abril el jardí de l’Espai Cultura esdevindrà un dels escenaris principals de la Diada de Sant Jordi a Sabadell, amb un programa d’activitats per a tota la jornada organitzat per la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 amb el suport de BBVA CX.

De 9 a 21 h trobarem les parades de llibres de la mateixa Fundació i de tres llibreters de la ciutat que oferiran un selecció de llibres centrada en la literatura infantil i juvenil: Abacus Cooperativa, La Llar del Llibre i Llibreria Tècnica. També durant tot el dia les famílies podran gaudir d’espais d’esbarjo com són un racó creatiu i de dibuix, les ja clàssiques «Pessigolles a la panxa del Drac» i diferents tallers de manualitats creatives. A la tarda, a més, tindrà lloc l’espectacle familiar «Set up» de la Cia. Los Barlou, a l’amfiteatre del jardí (18 h). D’igual manera, pel matí s’oferiran diferents actuacions a l’aire lliure adreçades a grups escolars d’Educació Infantil i Primària.

Pel que fa les activitats orientades al públic adult cal destacar la tradicional ballada de sardanes que s’oferirà a la Plaça de Sant Roc (18 h), a càrrec de la Cobla Jovenívola de Sabadell, i la signatura de llibres del 37è Premi BBVA Sant Joan de Literatura Catalana, que tindrà lloc a la 19 h al costat de la parada de llibres de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859. Rafael Vallbona signarà exemplars de la seva novel·la «La casa de la frontera», guanyadora del guardó.

Finalment, la jornada d’activitats gratuïtes a l’aire lliure es complementa amb una jornada de portes obertes, també gratuïta, a la seu modernista de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i la torre mirador de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. També es podran visitar les exposicions en curs a l’Espai Cultura: «Josep Busoms i la seva llum», retrospectiva de l’obra fotogràfica en blanc i negre de l’autor sabadellenc, i «Contes de la Mediterrània», amb il·lustracions de Delphine Labedan.

Descarregueu la nota informativa sencera en PDF per ampliar la informació.