Kerity i la casa dels contes, nova cita amb el cinema familiar d’animació i en català a l’Espai Cultura

• Dissabte 3 de març a les 18.30 h, amb un preu d’entrada de 3 €, l’Espai Cultura projecta la versió doblada al català de «Kerity i la casa dels contes», film d’animació per a tots els públics.
  • Segon llargmetratge dirigit per Dominique Monféry, es tracta d’una producció italo-francesa de 2009, premiada amb la distinció especial del Festival Internacional de Cinema d’Animació d’Annecy.
  • L’activitat s’emmarca en una programació estable de cinema d’animació per a públic familiar que aposta per les produccions independents amb valor cultural o pedagògic.

Dissabte 3 de març a les 18.30 h, amb la projecció de «Kerity i la casa dels contes», l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 ens ofereix una nova cita amb el millor cinema d’animació, doblat al català i per a públic familiar. L’activitat s’emmarca dins la programació estable que manté des de 2015 i que enguany ha reforçat tot augmentant-ne la freqüència, amb títols que alternen la tècnica de l’stop-motion amb l’animació tradicional.

«Kerity i la casa dels contes» ens explica la història d'en Nathanäel, un nen de 7 anys que no sap llegir i que hereta la col·lecció de llibres de la seva tieta Eleanor. A la nit, els personatges dels contes cobren vida i surten del paper, per fer-li saber que desapareixeran per sempre més si no és capaç de llegir la frase màgica que hi ha gravada en una de les parets de la biblioteca de l’Eleanor,

El film és una producció italo-francesa de 2009, el segon llargmetratge dirigit per Dominique Monféry. L’any 2010 va ser guardonat amb la distinció especial del Festival Internacional de Cinema d’Animació d’Annecy, un dels quatre festivals promoguts per l’Associació Internacional de Films d’Animació.

Al web de l’Espai Cultura es poden consultar tots els detalls de la programació de cinema fins al mes de juny, que es realitza les tardes de dissabte, amb excepció de la projecció especial per les vacances escolars de Setmana Santa, i manté un preu estable d’entrada de 3 €, amb descomptes a diversos col·lectius.

Amb aquesta programació, la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 vol apropar els infants i les famílies a produccions alternatives, de cinema independent, que a més de la seva vessant lúdica aportin un valor afegit, tant per la seva qualitat i originalitat o voluntat d’innovació en el gènere, com per la seva vessant educativa i de foment de l’esperit crític. Es tracta, doncs, d’una aposta per la democratització i l’accessibilitat culturals que atén a les dificultats per accedir a aquesta tipologia de produccions a través dels circuits de cinema més comercial.

Tràiler en català: https://youtu.be/iM0JRcc1dnE

Properes pel·lícules programades, al web de l’Espai Cultura: http://www.fundaciosabadell.cat/activitats-cultura/dissabtes-de-cinema/

Venda d'entrades
Preu: 3 €
Venda presencial, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia, a www.codetickets.com.
Descomptes:
20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.
20% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.
Entrada gratuïta pels menors de 2 anys.

Els descomptes no son acumulables i s’apliquen només sota venda presencial.