Isaac Ulam en concert

Música aromàtica i mediterrània amb el cantautor Isaac Ulam el proper dijous 14 de febrer a l’Espai Cultura de Sabadell.

La nova línia de programació musical pròpia que a partir d’aquest mes de febrer ofereix l’Espai Cultura, comença amb el concert d’aquest artista de Blanes que s’ha fet un nom dins l’escena més actual a Catalunya.

El proper dijous 14 de febrer a les 19 h comencen els Dijousonors a l’Espai Cultura amb Isaac Ulam. La seva música encara que difícil de classificar, pot ser una combinació de folk, pop i psicodèlia que sembla sortir d’una altra època amb les seves melodies aromàtiques i mediterrànies. Però sobretot una música plena de referències a l’amor i a la nostàlgia, amb cançons de vegades fosques i altres sorprenentment lluminoses.

Del seu primer disc En els prats més llunyans (2009), carregat d’un folk d’aparença espontània i amb pocs arranjaments, passem a Murtra (Bankrobber, 2012), títol d'homenatge al Jardí Botànic de Marimurtra (Blanes), un disc on Ulam aprofundeix dins la psicodèlia evocadora de paisatges bucòlics, amb un toc de de rock dels anys seixanta. Les nou peces que formen Murtra es caracteritzen per la seva solidesa musical i els atractius tant melòdics com lírics. Cançons d'un folk gruixut, amb nervi i ànima de rock . “Viure amb tu”, “Estranys” i “Fugitius” són algunes de les cançons que caracteritzen aquest so acústic però abrigat per una banda amb constant canvis d’instruments -violins, guitarres elèctriques i percussió -, tot plegat acompanyat d'uns cors amb jocs de veus. Destacar-ne a més les lletres d’aquest cantautor de Blanes, enigmàtiques, místiques i èpiques , amb referències constants a la natura i a un curiós imaginari estètic medieval.

Isaac Ulam estarà amb la seva guitarra acompanyat per Cati March (veu), Lluís Bestard (bateria), Alberto Pérez (baix, teclat i veus), i Roman Lays (guitarra i veus).

Sobre el cicle Dijousonors

És una proposta de l’Espai Cultura amb la col·laboració de discogràfiques locals que vol oferir, al centre de la ciutat de Sabadell i amb preus molts accessibles, l’oportunitat de gaudir de primera mà d’alguns dels millors artistes emergents de l’escena catalana. La programació d’aquest primer cicle és una proposta del segell discogràfic Bankrobber pioner a Catalunya i que porta més de deu anys creant i editant música.

CD recopilatori d’obsequi

Com a obsequi per tots aquells que comprin la seva entrada, hi haurà un cd de regal produït pel segell Bankrobber i l’Espai Cultura que recull 12 temes dels artistes que formen part d’aquest primer cicle 2013. El preu de l’entrada es de 4€ anticipada i 5€ a taquilla. Hi ha un abonament de 10€ pels primers tres concerts (Isaac Ulam, Macrobukkake i Espaldamaceta).

Venda d’entrades

Anticipades 4€ Taquilla 5€ Abonaments tres primers concerts 10€
Es poden adquirir a través de: www.unnimentrades.cat o a l’Espai Cultura dins l’horari d’obertura.

*Cd de regal amb la compra de la entrada fins a exhaurir existències.

Més informació:
www.espaiculturasabadell.cat espaicultura@unnim.cat