Exposicions temporals al Museu de la Vida al Camp. Estiu 2017

Actualment tenim dues exposicions que es poden veure els diumenges al matí (excepte a l'agost):

- "El Bosc de Can Deu. El temps de la Natura", de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i BBVA CX sota la coordinació de la Fundació Bosch i Cardellach.

slider-expo-bosc-can-deu

L'exposició vol contribuir a donar a conèixer el Pla de recuperació

del Bosc de Can Deu complementant el vessant tècnica amb l'artística, gràcies a l'aportació de les aquarel·les d'en Josep Madaula i les escenografies dels personatges "Guoita'ls" creats per en Patxi Ocio Casamartina.

Horaris de visita: diumenges des del 23 d'abril al 30 de juliol i del 3 de setembre al 26 de novembre, de 10:30 a 14:30 h. Entrada gratuïta (a l'agost és tancat)

- "La història de Capablanca o els defensors de la muntanya" del Servei de Parcs naturals de la Diputació de Barcelona. Exposició cedida per Parc Natural de Sant Llorenç de Munt i Serra del'Obac.

Foto plafo Capablanca

L'exposició està basada en l'auca d'en Capablanca, el més popular dels bandolers del s. XVII que operava a la Serra de l'Obac i el Coll de Daví. Al Museu de la Vida al Camp l'hem guarnida amb estris del propi museu.

Horaris de visita: diumenges des del 9 de juliol al 26 de novembre (tancat a l'agost), al decurs de la visita guiada al Museu (12:30h). Entrada gratuïta