Comunicat de la Fundació 1859 Caixa Sabadell en relació al coronavirus

D’acord amb les recomanacions i mesures adoptades pel Govern de la Generalitat de Catalunya en relació amb el coronavirus, i des de la responsabilitat, la Fundació 1859 Caixa Sabadell suspèn les activitats als seus equipaments. En conseqüència, el centre cultural Espai Cultura Fundació 1859 (carrer d’en Font, 25; Sabadell) i el centre d’educació mediambiental Espai Natura Fundació 1859 (masia de Can Deu, carrer del Bosc, 1; Sabadell) romandran tancats al públic durant el temps que les autoritats pertinents considerin necessari per fer front a aquesta situació d’excepcionalitat.

Preguem que disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

Seguim treballant per a reiniciar totes les activitats tan bon punt la situació i les autoritats sanitàries ho aconsellin.

Tota la informació al respecte l’actualitzarem a través dels nostres canals a xarxes socials, al web fundaciosabadell.cat o si ho creieu necessari podeu consultar-nos via correu electrònic a fundacio@fundaciosabadell.cat.