Afrontar el futur del bosc

Aquest dilluns, 26 de gener, es va reunir a la seu de la Regidoria de Sostenibilitat i Gestió d'Ecosisitemes la comissió tècnica de la Taula del Rodal per tal de posar en comú les diferents visions de com realitzar les feines de desembosc del rodal i de com afrontar el futur del bosc. Les conclusions d'aquesta comissió es presentaran a la propera reunió de la taula del Rodal per a la seva discusió i eventual aprovació.

I ahir al vespre es va reunir l'Associació de Propietaris Forestals per tal de discutir i aprovar el plec de condicions per a la realització de les feines forestals de desembosc. Un cop redactat el document en la seva vesió definitiva, se'n passarà còpia a la vintena d'empreses que a hores d'ara han mostrat interès en fer les feines per tal que presentin a l'Associació les seves ofertes.