Un taller introductori a la gestió de les xarxes socials de manera professional, adreçat a projectes culturals i socials d’àmbit local, petites empreses i, en general, qualsevol persona que necessiti mantenir actualitzat un perfil públic i/o professional en aquests espais digitals.
El taller serà impartit per Adam Peribáñez (Barcelona, 1990), llicenciat en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona i amb un postgrau en Comunicació Corporativa i Imatge de Marca. Actualment és copywriter i dissenyador web a Shuttle Projects i coordinador de comunicació a MEGSJ. Ha dissenyat plans de comunicació i programat la gestió de xarxes per a diverses entitats i organitzacions, com ara la Federació de Casals de Joves de Catalunya, i ha col·laborat a diversos mitjans digitals.
Durada: 2 sessions de 2 hores.
Horari: dimarts 27 i dijous 29 d'abril, de 18 a 20 h.
CONTINGUTS DEL TALLER
Sessió 1
- Introducció: la comunicació digital quinze anys després de la Web 2.0.
- Un mapa de les xarxes socials: on hem de ser.
- La trinitat: Facebook, Twitter i Instagram. Principals característiques.
- Els administradors de xarxes: Hootsuite & Co.
Sessió 2
- El «què»: continguts i estratègia de xarxes.
- El «com»: recursos i eines bàsiques.
- El «quan»: la planificació de les publicacions.
- El «qui»: els públics i l'anàlisi de resultats.
Taller per a majors de 18 anys.