Willy
és un nen que viatja amb els seus pares en una missió per l'espai. Quan es destrueix per accident la seva nau espacial, Willy surt acomiadat en una càpsula d'emergència, allunyant-se dels seus pares i aterrant en un planeta salvatge i inexplorat. Acompanyat del robot de supervivència Buck i de Flaix, el seu nou amic alienígena, Willy buscarà la manera de retrobar-se amb els seus pares mentre descobreix els secrets d'aquest fascinant nou món.

Direcció: Éric Tosti.
País: França.
Any: 2019.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 86 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

[CANCEL·LAT] Terra Willy, planeta desconegut

He aquí un resumen con la información más importante sobre esta actividad:

Localización:
Fecha: