Basats en una tira còmica per a nens i nenes creada el 1951 pel matrimoni danès Carla i Vilhelm Hansen, el personatge d’en Petzi i els seus amics són tota una institució de la infantesa. No només a aquell país (on se’l compara amb importància a Andersen o Blixen, per la seva projecció exterior) sinó a molts altres on ha estat traduïda.

Direcció: Michael Bohnenstingl, Johannes Weiland i Paul Cichon
País: Alemanya i Regne Unit .
Any: 2017.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 67 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell.

Preu: 4 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Abonament:

Es troba disponible un abonament per a tota la temporada de cinema d'animació a un cost de 22€, que també es pot comprar en línia a través de Codetickets.

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 10% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

Petzi i la mar salada

2021-07-29