MontPhoto_Centrat_25

MontPhoto és un concurs internacional de fotografia de natura amb seu a Lloret de Mar. Amb periodicitat anual, s'ha consagrat com un dels certàmens de referència mundial en aquesta temàtica amb més de 14.000 fotografies rebudes en la darrera edició. Gestionat per l'associació cultural MontPhoto, el seu objectiu és apropar els valors de la natura a la societat i contribuir a la defensa mediambiental, el conservacionisme i l’ecologisme.

Aquesta exposició aplega una selecció de les millors fotografies de l'edició del concurs del 2020, dividides en les següents categories: muntanya, activitat de muntanya, mamífers, aus, altres animals, món vegetal, paisatge, món subaquàtic, macro, denúncia ecològica, art en la natura, joves i premis especials.

montphoto-cartell

El respecte mediambiental i la lluita per la conservació de la natura són els pilars fonamentals del concurs. Per aquest motiu es busca sempre el respecte i la conservació de l'originalitat del paisatge, dels éssers vius en el seu hàbitat natural i dels seus valors patrimonials, i demana reflectir amb fidelitat les situacions naturals i evitar el sofriment, la pertorbació o les interferències en el comportament dels éssers vius mentre es fotografia.

Aquest any MontPhoto celebrarà la seva 25a edició amb el mateix compromís que ha caracteritzat i popularitzat aquest concurs.

Montphoto: Concurs Internacional de Fotografia de Natura

2021-03-16