En Jacob Ocell viu a la ciutat i somia convertir-se en arquitecte com el seu pare. Un dia, el pare, que sempre va atrafegat, ha de marxar per negocis durant uns dies i el noi haurà de passar una setmana sencera amb la seva cosina Mimi i el seu oncle Àguila al barri antic de Riga, Maskachka. Tan bon punt hi arriba, un ric home de negocis comença a excavar el parc central per transformar-lo i edificar-hi nous gratacels. En Jacob i la Mimi decideixen aturar el projecte. El cas és que tan sols poden fer-ho amb l’ajut d’una colla de gossos de carrer que… poden parlar!

Una pel·lícula sobre l’amistat i sobre com és possible vèncer les injustícies si deixem de banda les diferències i ens unim per defensar una causa comuna.

Direcció: Edmunds Jansons.
País: Letònia.
Any: 2019.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 72 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic.

Venda en línia a codetickets.com. Per evitar aglomeracions i facilitar l'accés a l'equipament, hem tret temporalment les comissions de la venda en línia i recomanem la compra d'entrades mitjançant aquest canal.

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte, aplicable a una única entrada per persona acreditada.

Jacob, Mimi i els gossos del barri

2020-01-07