Anar al contingut
Anar al peu de pàgina
Anar al menú
Acceptar

Tal com ja és tradició, el jardí de l’Espai Cultura Fundació 1859 esdevindrà escenari de la celebració de Sant Jordi. Hi trobareu parades de llibres i roses, i tallers i jocs per la canalla. També hi haurà contacontes i espectacles familiars. A més, farem jornada de portes obertes als edificis modernistes de la Fundació i podreu visitar les exposicions de l’Espai Cultura.

De 9 a 21 h
Parades de llibres de la Fundació 1859 Caixa Sabadell i de tres llibreries de la ciutat: Abacus Cooperativa, La Llar del Llibre i Llibreria Tècnica. Al jardí de l'Espai Cultura.

De 10 a 21 h
Jornada de portes obertes: visita el patrimoni modernista de la Fundació 1859 Caixa Sabadell: la seu de la Fundació (c. Gràcia, 17) i el mateix Espai Cultura (c. d’en Font, 25).

D'11 a 13.30 h i de 17 a 20.30 h
La petita llibreria: una llibreria perquè grans i petits puguin remenar llibres. Al jardí de l'Espai Cultura.

D'11 a 13.30 h i de 17 a 20.30 h
La xarxa de les paraules: taller familiar. Al jardí de l'Espai Cultura.

De 17 a 20.30 h
Un llibre singular: taller a partir de 6 anys. Fem el nostre propi llibre personalitzat! Al jardí de l'Espai Cultura.

De 17 a 20.30 h
La Rulot de contes dels Dracs: espectacle familiar a càrrec de La Berta del Poblet. Una petita rulot carregada d’un munt de contes, i una narradora que ens convida a entrar-hi per explicar-nos-els. Al jardí de l'Espai Cultura.

18 h
Ballada de sardanes: a la plaça de Sant Roc, a càrrec de la Cobla Jovenívola de Sabadell. Organitza: Fundació 1859 Caixa Sabadell, BBVA CX i Agrupació Cultural Folklòrica Sabadell Sardanista.

18.30 h
On són les lletres?: espectacle familiar a càrrec de Jordi Tonietti & The Bus Band. Un concert que combina la música i l’animació amb la poesia de Martí i Pol, Raspall, Brossa o Marçal. Al jardí de l'Espai Cultura.

Diada del Llibre

He aquí un resumen con la información más importante sobre esta actividad:

Localización:
Fecha: