A qui s'adreça: Alumnes d’educació primària.

Descripció:

L'activitat consisteix en una gimcana pel jardí. Els alumnes buscaran els noms científics d’arbres o plantes concretes, les escultures al jardí, comptaran quantes butaques té l’amfiteatre, dibuixaran un arbre i apuntaran les seves característiques, donaran especial èmfasi en els senyals indicatius del jardí... D'aquesta manera, els alumnes, a part de poder conèixer més bé un espai on normalment hi passen moltes tardes, també seran conscients de la importància que té cuidar aquest espai.

Objectius:

• Conèixer, valorar i estimar l’entorn natural, social i cultural més proper, reforçant així el sentiment de pertinença i arrelament al país i la capacitat d’extrapolar aquests coneixements al món en general
  • Aprendre a respectar les zones naturals i de convivència entre els diferents habitants de la ciutat
  • Conèixer i valorar el medi natural, així com els animals més propers a l’ésser humà i adoptar comportaments que afavoreixin la seva protecció
  • Saber distingir espècies naturals i animals que conviuen al jardí
  • Descobrir amb detall un element patrimonial i natural de la ciutat

Competències bàsiques:

• Competència d’aprendre a aprendre
  • Competència d’autonomia i iniciativa personal
  • Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic
  • Competència social i ciutadana

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs acadèmic en horari a convenir

Durada: 1 hora i 30 minuts

Nombre d'alumnes per sessió: 1 grup classe

Lloc de realització: Espai Cultura Fundació 1859, c. d’en Font núm. 25; Sabadell

Cost: 65 € / grup

Descompte del 20% a les escoles del Pla Educatiu d'Entorn
Descompte del 20% a les escoles de Màxima Complexitat
Descompte del 10% a les escoles d'Educació Especial

Observacions:

No hi ha pausa durant el taller; si es vol esmorzar, ha de ser abans o després de les activitats. La realització d’aquest taller estarà sotmesa a les condicions climàtiques.

Coneixent els jardinets de la Fundació 1859

Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell, c. d’en Font núm. 25, Sabadell