El «Club de ciència» és un taller setmanal on els participants fan activitats de ciència diversa des d’una perspectiva divertida, experimental, interactiva i rigorosa, i on cada trimestre tracten una temàtica concreta.

Aquest taller vol despertar en els nens interès sobre el món de la ciència a través de l'experimentació i l'observació directa de tot el que els envolta, així com fomentar el pensament crític amb innovació, creativitat, habilitats emprenedores i pensament complex, amb l'objectiu de potenciar la creativitat, la comunicació, la innovació, les intel·ligències múltiples i l'aprenentatge des del joc.

L'activitat començarà el dijous 6 de juny i es repetirà setmanalment (exceptuant festius i vacances escolars) fins al juny de 2023. El taller comptarà amb una temàtica diferent cada trimestre, que es pot consultar a continuació:

• Primer trimestre: Biomedicina
  • Segon semestre: Canvi Climàtic
  • Tercer trimestre: Energia

El dijous 29 de setembre es realitzarà una sessió gratuïta i oberta a tots els infants que vulguin fer un tastet del taller. Per a aquesta sessió, així com per al club, cal inscripció prèvia.

Horari: dijous de 18 a 19 h.

Edats: de 6 a 9 anys.

Club de ciència