"Fem panellets a Can Deu", el taller familiar de l'Espai Natura

• Amb motiu de les Festes de la Castanyada oferim nous tallers familiars a l’Espai Natura, a la masia de Can Deu de Sabadell.
  • “Fem panellets a Can Deu”. Diumenges 15 i 22 d'octubre a les 10:00 i a les 12:00h.
  • “Coneguem els animals de la granja” diumenges d'octubre i novembre, d’11 a 12:00h.

Els diumenges d'octubre al matí oferim dos tallers per a poder gaudir en família de les properes festes de la Castanyada a l’Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell, el centre ambiental de la Fundació 1859 Caixa Sabadell, situat al nord de Sabadell, entre Terrassa, Matadepera i Castellar del Vallès.

Per als tallers cal inscripció prèvia, donat que els grups són reduïts, d’un màxim de 30 persones. El preu del taller dels Panellets és de 9,50 €/persona. El preu del taller “Coneguem els animals de la granja” és de 8,50€/persona. Tots dos tallers són gratuïts per a menors de 2 anys.

“Fem panellets a Can Deu”. Diumenges 15 i 22 d'octubre, una sessió de 10:00 a 11:30h i una sessió de 12:00 a 13:30h

Les famílies participants del taller escoltaran plegades el conte dels pastissets de tardor, en l'època de l'any en què s'havien acabat les feines de la collita i la verema i començaven les de la sembra. El conte donarà inici a la recerca de les ametlles i per això s'haurà d’identificar l'arbre on les trobaran, descobrir com són i collir-les. De tornada a la masia caldrà obrir les ametlles per tastar el seu sabor.

Finalment, grans i petits col·laboraran en la preparació de la massa per elaborar els panellets que acabaran coent al forn per poder gaudir d'aquesta menja tradicional de l'inici de la tardor.

La informació del taller es pot trobar a:

“Coneguem els animals de la granja”. Els diumenges d’octubre i novembre, d’11 a 12:00h.

Al taller entrem en contacte amb els animals de la granja tradicional tot coneixent-los, tocant-los i alimentant-los. Repassarem i aprendrem com es diuen, quin so fan, quins aprofitaments en fem...
A la granja de Can Deu hi podem trobar, doncs, exemplars de cavall, ruc, vaca, porcs, cabres, ovelles, conills, oques, ànecs, galls i gallines. En resum, dels animals que convivien a la masia amb els pagesos i que eren font d’aliments, de vestits, d’adob i de diners en l'economia rural tradicional.

El taller s'ofereix tots els diumenges d’octubre i novembre al matí, d’11 a 12:00h.

La informació del taller es pot trobar a

Els tallers familiars que es realitzen a l’Espai Natura estan organitzats per la Fundació 1859 Caixa Sabadell i reben el suport de BBVA.