La programació informàtica és una habilitat cada cop més demanada en l’àmbit laboral i alhora una eina per a entendre millor el món virtual. Saber programar ens ajuda a entendre l’entorn digital, veure com funciona entre bastidors i ens permet crear els nostres propis espais i donar-los forma, ampliant les nostres capacitats informàtiques i dotant-nos d'un nou conjunt d'eines

En aquest taller, través de la creació d’un senzill joc web, els participants entraran en el món de la lògica la programació i maquetació web a través de l’ús de llenguatges com HTML5, CSS i JS, que farem servir per a construir el front-end d’un lloc web, per al que programarem un joc. A través de les diverses sessions i les tasques proposades, els participants descobriran com funcionen diferents llenguatges informàtics, així com les seves funcions i aplicacions tant en l'àmbit del mateix joc com en la informàtica en general.

El taller serà impartit per Ángel Martín Somé (Barcelona, 1991), Graduat en Ingenieria Informàtica per la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment forma part del grup d'investigació i desenvolupament de software de Sogeti, a més d'actuar com a Tech Lead a Shuttle Projects. Compagina aquestes tasques amb la formació en programació per grups, i la seva passió per la música

Durada i dates

8 sessions, de 2 h. Del divendres 22 d'abril al 10 de juny, de 18 a 20 h

Preu