Una explosió de fantasia que ens narra la història de la Chihiro, una nena que sense voler ha entrat en un món habitat per déus antics i éssers màgics, dominat per la malvada bruixa Yubaba. Afortunadament, la Chihiro es troba amb l'enigmàtic Haku, qui l'ajudarà a sobreviure en aquesta estranya i meravellosa terra.

El director japonès Hayao Miyazaki (El meu veí Totoro, La princesa Mononoke, El castell ambulant...) i el seu famós estudi Ghibli guanyaren, entre altres premis, l'Oscar a la millor pel·lícula d'animació i l'Os d'Or de la Berlinale a la millor pel·lícula amb aquesta obra mestra considerada per gran part del públic i la crítica la millor pel·lícula d'animació de tots els temps; una pel·lícula que, a més, aquest 2021 compleix vint anys.

Direcció: Hayao Miyazaki.
País: Japó.
Any: 2001.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 125 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell.

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

El viatge de Chihiro

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:
Data: