Anar al contingut
Anar al peu de pàgina
Anar al menú
Acceptar

Cada participant desenvoluparà una creació pròpia de realitat virtual, que podrà incloure escenaris, personatges i interaccions. Una creació, per exemple, que relati una història o que funcioni com un videojoc.

Aquestes creacions podran visualitzar-se de manera totalment immersiva a través d'un telèfon mòbil i amb un visor de realitat virtual.

Els participants aprendran els aspectes bàsics de la narrativa immersiva i els videojocs immersius (planificació argumental, seqüencial i espacial, dinàmiques de joc...), descobriran les bases indispensables de la creació tridimensional (objectes i espais 3D) i aprendran a programar objectes i accions a través d'un entorn de programació visual per blocs.

A més, donarem a conèixer en què consisteix la fotografia esfèrica immersiva. És a dir fotografia que captura els 360º graus d'una escena sencera, donant-li tota la volta, i que després es presenta en un format digital que ens permet visualitzar-la com si ens trobéssim allà mateix, tot creant una experiència similar a la dels interactius de realitat virtual.

Duració: 5 sessions de 3 hores; del dilluns 9 de juliol al divendres 12 de juliol, de 10 a 13 h.

Edats: De 10 a 14 años.

Crea un videojoc: realitat virtual i fotografia 360º

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:
Data: