Un taller d’electrònica creativa inicia la nova temporada de la programació familiar “Mini Innova” a l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859.

• El nou taller, que permet crear robots en 2D, tindrà lloc el proper dissabte 19 de setembre de 12 a 14 h.
  • La proposta s’adreça a nens i nenes a partir de 6 a 10 anys.
  • Preu: 8€.
  • Cal inscripció prèvia: A la recepció de l’Espai Cultura, c/ d’en Font 25, Sabadell o telefònicament.

Els nens faran circuits electrònics bàsics primer amb llapis, després amb cables i pintura conductora. Un cop hagin entès el funcionament d’aquests circuits, utilitzaran aquest coneixement per crear dibuixos interactius.

Se’ls estimularà amb algunes idees (poden dibuixar un robot, però també un animal, una escena, un retrat, etc.), sobre els quals hi inseriran un petit circuit electrònic, de manera que hi podran interactuar. Depenent de la complexitat del dibuix, en podran fer un o dos.

Així, d’una forma lúdica i amena, els nens i nenes descobriran una nova forma de crear circuits electrònics (electrònica creativa), podran crear un robot dibuixant­-lo i posant­-li al damunt els components electrònics bàsics (creativitat plàstica) i sorprendre’s tot obrint noves possibilitats creatives.

Pròxims tallers familiars de la programació Mini Innova:

- Creació d’un videojoc RPG en 2D Nivell 1
Taller multi-sessió ( 4 sessions)
Divendres 16, 23, 30 d’octubre i 6 de novembre de 18 a 20 h
En aquest taller s’arriba a crear un videojoc RPG en 2D amb elements bàsics. El procés de creació inclou el treball amb els principals elements, característiques i possibilitats del RPG Maker (Pensar una història, mapejar, crear personatges, crear dificultats, objectes i programar esdeveniments senzills)
A partir de 10 anys
Preu: 32€ (4 sessions)

- Creació d’un videojoc RPG en 2D Nivell 2
Taller multi-sessió ( 4 sessions)
Dissabtes17, 24, 31 d’octubre i 7 de novembre de 12 a 14 h
En aquest taller es treballarà amb elements més avançats, s'inclouen processos de treball que donin continuïtat als continguts desenvolupats al taller de “Creació d’un video joc” nivell 1.
A partir de 10 anys
Preu: 32€ (4 sessions)

- Màquines en moviment
Dissabte 28 de novembre de 12 a 14 h
Un taller per aprendre a construir els teus propis robots. Es treballarà amb material electrònic trencat i obsolet per fer els robots a mà i casolans, deixant a tothom bocabadat. No hi ha telèfon mòbil antic que quedi intacte, o raspall de dents, o un reproductor MP3, una gravadora de cassette, ratolins d’ordinador, etc.
De 6 a 12 anys
Preu: 8€

- Lego WeDo
Divendres 11 i 18 desembre
De 18 a 20 h
El taller es desenvolupa utilitzant un set de peces de Lego especialment dissenyat per a la familiarització dels infants amb la robòtica a partir d’un programa molt senzill. Seguint uns passos d’una guia (els nens i nenes podran triar quin robot volen construir). Després veuran com es pot fer moure el robot amb la programació a l’ordinador. Finalment, crearan una història conjunta on cada robot en serà un personatge.
Preu: 8€
De 6 a 12 anys

Reserves per grups i festes d’aniversari per gaudir de la programació de tallers familiars Mini Innova:
L’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 posa a la vostra disposició els tallers que formen part del programa Mini Innova. Una proposta variada, innovadora i atractiva de tallers per crear i aprendre en grup o per celebrar l’aniversari d’una forma lúdica i alternativa:
- Taller de Lego WeDo.
- Contes robotitzats.
- Robots en 2D.
- Màquines en moviment.

Cal reserva prèvia.

Més informació i reserves:
www.espaiculturasabadell.cat/
Facebook: /EspaiCulturaSabadell
Twitter: @EspaiCulturaSbd
Carrer d’en Font 25, Sabadell.
Telèfon: 937286650
Horaris: De dimarts a divendres de 17 a 21 h; Dissabtes d’11 a 14 h i de 17 a 21 h; Diumenges d’11 a 14 h; Dilluns i festius tancat.