S’ha escapat un dinosaure!

El dissabte 13 de setembre a les 11.30 h, taller familiar en el marc de l’exposició “L’Eclosió del passat”.

L’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont (ICP), la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i el BBVA presenten aquesta activitat recomanada per a infants a partir de 4 anys.

Cal reserva prèvia. Preu 7 euros.

El pròxim dissabte,13 de setembre, a les 11:30h,l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont (ICP), la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i el BBVA, en col·laboració amb l’empresa Nusos: activitats científiques i culturals, organitzen el taller familiar“S’ha escapat un dinosaure!”que se celebrarà a l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859.

El taller permet que nens i nenesdescobreixin les característiques principals d’aquests animalsi que coneguin quines eines utilitzen els paleontòlegs per estudiar-los. Durant l’activitat s’explica què és un fòssil tot treballant amb rèpliques d'ossosde dinosaureque els participants han de reconèixer i associar a les diferents parts anatòmiques de l’animal. El taller posa l’accent en els grups de dinosaures que van viure als Pirineus fa 65 milions d’anys i en permet conèixer les seves característiques pel que fa a lareproducció, alimentació, locomocióaixí com a les possibles causes de la seva extinció.

Aquesta activitat està recomanada per a infants a partir dels 4 anys. Cal fer reserva prèvia aactivitats@icp.cato al telèfon 93 726 17 69 i cal fer el pagament a les guixetes del Museu de l’ICP (c/ Escola Industrial, 23). L’activitat té un preu de 7 euros i inclou l’entrada a l’exposició “L’eclosió del passat: ous i cries de dinosaures”.

El taller s’emmarca dins del programa d’activitats que l’InstitutCatalà de Paleontologia Miquel Crusafont(ICP), laFundació Antiga Caixa Sabadell 1859i elBBVA,en col·laboració amb l’empresaNusos: activitats científiques i culturals,organitzen al voltant de l’exposició “L’eclosió del passat: ous i cries de dinosaures” que es pot visitar fins l’11 de gener de 2015 a l’Espai Cultura Fundació Sabadell (c/d’en Font, 25).

Per a més informació:http://bit.ly/leclosio
Fotografies a:https://www.flickr.com/photos/espai_cultura_sabadell/