Nou taller familiar Lego WeDo (construcció de robots) el proper dissabte 21 de desembre a l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

• De 17 a 19 h Taller de construcció amb Lego WeDo.
  • Adreçat a nens/nes entre 6 i 9 anys.
  • Preu: 7€. Inclou el berenar.

Cal inscripció.

Una nova edició d’aquests exitós taller en què a través de la interpretació d’un conte, els nens i nenes participants han de construir un objecte amb moviment. El taller es desenvolupa utilitzant un set de peces del Lego especialment dissenyat per a la familiarització dels infants amb la robòtica a partir d’un programa molt senzill.

Sobre la propera programació dels tallers familiars 2014

Després de l’èxit de la primera edició de tallers familiars, l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 prepara una nova proposta seguint amb la línia de programació que volacostar els nens i nenes a la robòticad’una forma lúdica i creativa.

Us avancem alguns dels tallers previstos a partir de gener de 2014:

Tallers familiars:

Taller de Lego WeDo
A càrrec deDani Velasco
Dissabte 8 de febrer
De 17h a 19.30h
Adreçat a nens/es entre 6 i 10 anys
El taller es desenvolupa utilitzant un set de peces del Lego especialment dissenyat per a la familiarització dels infants amb la robòtica a partir d’un programa molt senzill que permet construir objectes amb moviment.

Contes robotitzats
A càrrec de Dani Velasco
Dissabte 8 de març
De 17h a 20h
Adreçat a nens/es entre 6 i 9 anys
En aquest taller es combinen coneixements d’electrònica elemental amb la capacitat que tenen els nens de crear històries.

Robots en 2D
A càrrec deDani Velasco
Dissabte 12 de abril
De17ha 20h
Adreçat a nens/es entre 6 i 9 anys
El taller proposa dibuixar robots i després posar damunt els components electrònics bàsics donant com a resultats robots en 2D interactius.

Màquines en moviment II
A càrrec de Dani Velasco
Dissabte 17 maig
De17ha 20h
Adreçat a nens/es entre 8 i 11 anys
Un taller per aprendre a construir robots amb material electrònic trencat i obsolet. Es realitzaran màquines que corren, salten, ataquen i conquisten cors.

Les activitats familiars inclouen berenar