Go to footer
Go to the menu
Accept

Ferran Latorre, primer català en coronar els 14 cims més alts del món, relatarà l’experiència a l’Espai Cultura

• Dimecres 15 de novembre a les 19 h, l’alpinista d’elit Ferran Latorre donarà una conferència gratuïta a l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, amb el títol «Els 14 vuitmils del planeta. Tancant el cercle»
  • La cita s’emmarca en el programa d’activitats complementàries a l’exposició vigent fins al febrer, «A punt i amunt», que exhibeix equipaments emblemàtics de l’alpinisme català
  • Organitzada per la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, el Servei General d'Informació de Muntanya i l'Aliança Internacional de Museus de Muntanya (IMMA), «A punt i amunt» vol ser la primera pedra cap a un futur museu català de la muntanya

La Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 convida el proper dimecres 15 de novembre, a les 19 h, a una conferència gratuïta a càrrec de l’alpinista d’elit Ferran Latorre, que el passat mes de maig es va convertir en el primer català que ha fet cim a les catorze muntanyes de més de vuit mil metres d’alçada de tot el món. Latorre relatarà la seva experiència i totes les dificultats que ha hagut de superar en aquest llarg camí que s’inicià fa 25 anys, quan el 1.992 va coronar el Shisha Pangma amb només 21 anys, acompanyat d’Araceli Segarra.

La conferència d’en Latorre s’emmarca en el programa d’activitats gratuïtes complementàries a l’exposició en curs «A punt i amunt», que romandrà oberta fins al febrer i on s’exhibeixen materials i equipaments emprats a en les expedicions catalanes més remarcables a les muntanyes més altes de món.

Més dades biogràfiques i professionals sobre Ferran Latorre al seu web oficial: http://www.ferranlatorre.com

Per ampliar altres informacions descarregueu la nota sencera en PDF.