Go to footer
Go to the menu
Accept

L'Indi i en Cowboy preparen una sorpresa al seu amic el Cavall en el dia del seu aniversari: li construiran una barbacoa per celebrar una gran festa. El pànic condeix quan un error en la comanda de maons desencadena una sèrie d'absurdes aventures que conduiran el trio d'amics cap a un món de despropòsits i caos en el qual només hi ha una sortida: continuar endavant, deixar anar la imaginació i seguir-li el corrent en una història que potser no té ni cap ni peus, però que els portarà des de les estepes nevades fins al centre de la Terra, acompanyats per una colla d’amics, figures de plàstic com ells, disposades a donar tants cops com calgui perquè l’aventura arribi a bon port.

Visualment enginyosa, brillant i realment especial, Pànic a la granja està protagonitzada amb ritme frenètic per joguines reals animades mitjançant la tècnica stop-motion. Un torrent de fantasia per a tota la família, amb influències de Futurama, Monty Python i el còmic belga clàssic.

Direcció: Stéphane Aubier i Vincent Patar.
País: Bèlgica.
Any: 2009.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 75 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell.

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda en línia a codetickets.com.

Venda presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 15% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte, aplicable a una única entrada per persona acreditada.

Pànic a la granja

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:
Data: