Ad Grants és una eina gratuïta per elaborar campanyes publicitàries online a Google, adreçada a entitats i associacions sense ànim de lucre. En aquest taller de dues sessions farem una aproximació a la comunicació d'aquest tipus d'organitzacions d’acord amb els seus objectius específics, i repassarem les principals eines de treball en aquest context. El taller està adreçat a treballadors i voluntaris de projectes sense ànim de lucre, especialment de l’àmbit local.
El taller serà impartit per la professional de la comunicació Marta Reus (Sabadell, 1991), graduada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona, màster en Branded Content i Storytelling, i màster en Gestió Cultural per la Universitat Oberta de Catalunya. Ha treballat a agències de publicitat com Shackleton Group, Leo Burnett o Arena Media, i actualment treballa com a Tècnica de Comunicació al Museu d'Art Contemporani de Barcelona.
Durada: 2 sessions d’1,5 hores.
Horari: dimarts 28 i dijous 30 de gener, de 18.30 a 20 h
CONTINGUTS DEL TALLER
Sessió 1
- Introducció: la comunicació en l'actualitat.
- Com ha afectat la transformació digital als «mercats»?
- Posicionament de les organitzacions sense ànim de lucre.
- Principals eines de comunicació gratuïtes.
Sessió 2
- Les campanyes publicitàries a Google Ad Grants pas a pas.
- Objectius de la comunicació depenent del tipus d'organització.
Taller per a majors de 18 anys