Skip to content
Accept
Go to footer
Accept
Go to the menu
Accept

Ad Grants és una eina gratuïta per elaborar campanyes publicitàries online a Google, adreçada a entitats i associacions sense ànim de lucre. En aquest taller de dues sessions farem una aproximació a la comunicació d'aquest tipus d'organitzacions d’acord amb els seus objectius específics, i repassarem les principals eines de treball en aquest context. El taller està adreçat a treballadors i voluntaris de projectes sense ànim de lucre, especialment de l’àmbit local.

El taller serà impartit per la professional de la comunicació Marta Reus (Sabadell, 1991), graduada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona, màster en Branded Content i Storytelling, i màster en Gestió Cultural per la Universitat Oberta de Catalunya. Ha treballat a agències de publicitat com Shackleton Group, Leo Burnett o Arena Media, i actualment treballa com a Tècnica de Comunicació al Museu d'Art Contemporani de Barcelona.

Durada: 2 sessions d’1,5 hores.

Horari: dimarts 28 i dijous 30 de gener, de 18.30 a 20 h

CONTINGUTS DEL TALLER

Sessió 1

- Introducció: la comunicació en l'actualitat.

- Com ha afectat la transformació digital als «mercats»?

- Posicionament de les organitzacions sense ànim de lucre.

- Principals eines de comunicació gratuïtes.

Sessió 2

- Les campanyes publicitàries a Google Ad Grants pas a pas.

- Objectius de la comunicació depenent del tipus d'organització.

Taller per a majors de 18 anys

Google Ad Grants

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:
Data:
2019-10-01
Durada:
Preu:
Informació extra: