El Fresc Festival és el festival d'estiu del Vallès: una iniciativa que neix de la col·laboració de diferents entitats culturals de Sabadell amb l’objectiu de cobrir una oferta inexistent a la vegada que es fa valdre un espai del centre de Sabadell ideal per a les vetllades d’estiu i molt estimat per la ciutadania: l’Amfiteatre dels Jardins de l’Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell o, com el coneix tothom, l’Amfiteatre dels Jardinets.

El Fresc Festival és el resultat lògic de les programacions d’estiu que desenvolupaven, de forma singularitzada, els seus impulsors: la Fundació 1859 Caixa Sabadell, Joventuts Musicals de Sabadell i UiU Promotors. A partir de 2017, els seus respectius cicles estiuencs van confluir en una proposta única, més forta, més clara i encara més atractiva per als espectadors. I, sobretot, una proposta que vol transcendir l’àmbit purament local per esdevenir una cita consolidada en l'àmbit comarcal.

Pel que fa a aquesta tercera edició del festival, es desenvoluparà del 26 de juny al 22 de juliol amb 28 espectacles de música, teatre, paraula i familiars, tots ells representats a l’aire lliure aprofitant el magnífic entorn de l’Amfiteatre.

Pot consultar tota la programació a www.frescfestival.cat.

Fresc Festival 2019

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:
Data: