Reprenent la tradició d’anys anteriors, dissabte 23 d’abril el jardí de l’Espai Cultura esdevindrà un dels escenaris principals de la Diada de Sant Jordi a Sabadell, amb un programa d’activitats per a tota la jornada organitzat per la Fundació 1859 Caixa Sabadell. Totes les activitats són gratuïtes i no requereixen inscripció prèvia.

PROGRAMA COMPLET

ACTIVITATS AL JARDÍ

Espectacles

La Princesa i el Drac
A les 18 h i 19 h

A càrrec de la Cia Teatre Aula, aquesta obra ens presenta El llibreter Llibert, cansat de vendre llibres només les dates més assenyalades. Arran d’una comanda, en Llibert decideix explicar una veritable història de dracs: Al regne de Voramar hi vivia la princesa Espirulina, filla del Rei Bàcora. La princesa només pensava en llibres i contes, i cap altra cosa li passava pel cap. Ella sempre li explicava que per ser una princesa s’ha de tenir coneixements. Vingut del fons del mar, un gegant drac marí va aparèixer a les portes de l’emmurallada vila de Voramar. Una bèstia ferotge que va destrossar totes les coses que al seu pas va trobar i es va menjar tots els peixos que nedaven al mar. L’espantós drac, un cop va acabar amb gairebé qualsevol cosa digerible, va decidir demanar menjar a la ciutat emmurallada de Voramar. Però no qualsevol cosa, no… Volia persones. La Princesa Espirulina va voler ser la primera a ser menjada pel Drac… O no?

Llegendes de bèsties i valentes
a les 11 h i a les 12:15 h

Un espectacle de titelles i música molt dinàmic i participatiu, de la companyia Cacauet Teatre. Format per dues llegendes: La primera és una adaptació de la llegenda del Serpent, on hi apareix una àvia sàvia i valenta, una bèstia afamada i un ximple amb molt coratge. La segona és de creació de la pròpia companyia, on gaudirem de les aventures de la donzella Mariana i el cavaller Ferran Farigola. Una noia espavilada i un cavaller sense espasa i amb moltes ganes de cantar on amb enginy i cançons se’n surten de tots els tràngols.

Activitats

El jardí de les endevinalles
d'11 h a 13:30 h i de 17 a 20 h

Aquest espai, pensat per a nens i nenes més grans, presenta una proposta més a la seva mida i que els engresca a participar. Aquest any haurem de descobrir quins són els animals que ens porten les endevinalles.

El jardinet del drac
De 17:30 h a 20 h

Sobre una imatge del Drac dels Jardinets, grans i petits s’imaginaran com serà el seu jardí.

El racó dels llibres i la lectura
D'11 h a 13.30 h i de 17 a 20 h

Un espai on poder gaudir de la lectura amb tranquil·litat.

Parades

Llibres
De 10 h a 21 h

Com és habitual, durant tot el dia els Jardinets comptaran amb diferents parades amb llibres

ACTIVITATS A L’INTERIOR

Espai Cultura

Exposicions
De 10 h a 21 h

La ciència del joc: mostra didàctica de com es relacionen els fenòmens naturals amb els Jocs de tota la vida.

Mirades al Japó: una col·lecció de fotografies de diferents fotoperiodistes que ens apropen a aquest país asiàtic i a la seva cultura i geografia.

110 anys de l'edifici de l'Escola Industrial: Un recorregut a través d'imatges i documents pels inicis d'aquest emblemàtic edifici de Sabadell.

Edificis Modernistes

Portes obertes
D'11 h a 13:30 h

Els edificis modernistes de la Fundació 1859 Caixa Sabadell es podran visitar de forma gratuïta durant la diada de Sant Jordi.

Col·labora:

Logo Ajuntament de Sabadell

Diada del Llibre

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:
Data: