Des que en Johan era molt petit, viu al mar amb el seu pare. Li agraden molt els vaixells, és per això que estaria encantat de tripular-ne un, si en tingués l'oportunitat algun dia, per poder anar al regne del Rei Ploma, on creu que es troba la seva mare, i reunir-se amb ella.

Un dia, mentre el seu pare està fora del bot buscant provisions, en Johan rep una misteriosa trucada per la ràdio amb informació sobre el Rei Ploma, i decideix emprendre una aventura pel seu compte. Una història sobre desitjar l'impossible.

El director danès Esben Toft Jacobsen es va estrenar al món de l'animació el 2006 amb el curtmetratge Having a Brother, que va rebre una menció especial en la secció infantil de la Berlinale. El seu primer llargmetratge, The Great Bear (2011), formà part de la selecció oficial del festival internacional d'animació d'Annecy, igual que Beyond beyond (2014), obra que també participà en la Berlinale i que ha sigut projectada en més de vent-i-cinc països. El seu darrer projecte, en aquesta ocasió fóra de l'àmbit de l'animació, ha sigut la sèrie de Netflix The Rain, de la qual és cocreador.

Direcció: Esben Toft Jacobsen.
País: Dinamarca.
Any: 2014.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 78 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic.

Venda en línia a codetickets.com. Per evitar aglomeracions i facilitar l'accés a l'equipament, hem tret temporalment les comissions de la venda en línia i recomanem la compra d'entrades mitjançant aquest canal.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. En el moment d'accedir a la projecció, caldrà presentar juntament amb l'entrada l'acreditació de pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte, aplicable a una única entrada per persona acreditada.

Beyond beyond

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:
Data: