Animalades de cine és una adaptació delirant de faules populars portades a la gran pantalla amb sentit de l’humor i enginy. Petites històries universals que conserven el caràcter educatiu original i hi afegeixen creativitat i diversió.

El millor de les faules i del cartoon en una mateixa proposta.

Animalades de cine és el nou títol de la col·lecció “El Mussol del Cinema”, formada per seleccions de curtmetratges d’animació que comparteixen un fil conductor i una doble voluntat lúdico-didàctica. El personatge del Mussol introdueix les diferents històries adreçant-se directament als petits espectadors i generant un vincle amb ells.

Direcció: Pascal Adant, Pascale Hecquet, Fabrice Luang-Vija
País: França, Bèlgica.
Any: 2017.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 40 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell.

ENTRADES

Preu: 4 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Abonament:

Es troba disponible un abonament per a tota la temporada de cinema d'animació a un cost de 22€, que també es pot comprar en línia a través de Codetickets.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 10% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

Animalades de cine

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:
Data: